Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

MAD-faculty: Musketon maakt artwork I Love Techno

26/06/2014

De uit Genk afkomstige grafisch ontwerper Musketon (Bert Dries) maakt dit jaar het artwork voor I Love Techno. Op de affiches van het festival kijkt een uil de toeschouwer doordringend aan. Het is de eerste aanzet van Musketons grafische restyling van het festival.

Bert Dries behaalde zijn bachelor grafisch ontwerp aan MAD-faculty. Hij besloot om meteen als zelfstandige aan de slag te gaan. Met succes: door zijn ontwerpen te delen op sociale media en ze op T-shirts te drukken én te verkopen, haalde hij belangrijke opdrachten binnen. Zo ging hij aan de slag voor Nike, MTV en dj Steve Aoki. Onder meer zijn angry bear-prints en T-shirts werden gekoesterde objecten. Dit jaar presenteerde hij al een overzicht van zijn werk op een expo in Brussel en zo'n twee weken geleden keerde hij terug van de States waar hij zijn kennis deelde tijdens workshops.