Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Van Imke Courtois en Ward Lemmelijn tot Dikke: PXL pakt uit met oud-studenten in nieuwe campagne

20/12/2023

Hasselt - 

Wat hebben Jente Pironet, Imke Courtois, Ward Lemmelijn en Dikke met elkaar gemeen? Het zijn allemaal oud-studenten van PXL. En ze staan samen op het nieuwe campagnebeeld om jongeren aan te zetten verder te studeren.

 

“Het zijn allemaal trotse alumni of oud-studenten van onze PXL. En nu zijn het ook nog inspirerende gezichten van het nieuwe campagnebeeld van de hogeschool”, zegt algemeen directeur Ben Lambrechts, de onvermijdelijke tiende man in de campagne. “Deze mensen laten zien wat je kan bereiken met een diploma op zak. We bouwen hiermee voort op onze traditie van krachtige beeldvorming in de straat.” Het gaat om Jente Pironet, Imke Courtois, Ward Lemmelijn en Dikke, Steffen Brans, Musti Önlen, Amber Claeys, Rachel Hansoul en Lenthe Stevens.

X-factor

“Onze filosofie draaide in het verleden om zelfverzekerde studenten met de ‘X-factor’, die opmerkelijk in de wereld staan. Ditmaal willen we inzetten op alumni”, zegt Lambrechts. “We leggen daarmee de nadruk op ons vlot-serieuze karakter, de krachtige X-factor van alle afgestudeerden en het uitgebreide netwerk van de hogeschool. Fotograaf Koen Bauters, bekend van Humo en De Standaard, maakte de beelden.”

Het kernidee achter de campagne zijn rolmodellen met een PXL-diploma die positief opvallen, ongeacht hun opleiding. “Ons doel is dus om toekomstige studenten te inspireren door te laten zien wat mogelijk is met een diploma. Naast het campagnebeeld deelden de alumni inspirerende persoonlijke verhalen, die het hele jaar door te zien zullen zijn.”

Verschenen

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20231219_97608746