Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

“Het werk is geen Tomorrowland”: Katelijn Nijsmans, coördinator postgraduaat Mentaal welzijn op het werk

5/12/2024

E-mails, chats, social media. We zijn met z’n allen ook op het werk ‘always-on’. Maar hoe gaat het met ons welzijn en hoe slagen we erin om los te koppelen? “Het is essentieel dat werknemers zich goed voelen in hun mentale gezondheid”, zegt neuropsycholoog Katelijn Nijsmans van How’s Work en coördinator van het postgraduaat Mentaal welzijn op het werk aan Hogeschool PXL. “Daarom moet je hen als werkgever sensibiliseren om thuis de werkknop uit te zetten. Liefst niet ‘omdat het moet’, maar wel omdat zowel het bedrijf als de medewerkers er wel bij varen.”

Verschenen

Katelijn Nijsmans: “Het werk is geen Tomorrowland” | KMOinsider