De Marcom-Awards van Voka Limburg hebben dit jaar drie mooie winnaars opgeleverd: STVV scoorde met de Limburgse Marketingcampagne van het Jaar, Medialife mag zich het Limburgse B2B-merk van het Jaar noemen en Trixxo neemt de Limburgse Persprijs mee naar huis.
Tijdens de jaarlijkse Dag van Marcom beloont Voka Limburg - samen met zijn Netwerk Marcom - de indrukwekkende prestaties van Limburgse bedrijven op het gebied van marketing en communicatie. “Deze laureaten laten elk op hun eigen manier zien dat onze provincie een broedplaats is voor creatieve en impactvolle marcom-professionals. Ik wil dan ook onze winnaars én alle genomineerden feliciteren met hun werk en inzet”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka Limburg.
De jury van de twee nieuwe Vokawards, de Limburgse Marketingcampagne van het Jaar en het Limburgse B2B-merk van het Jaar, bestaat uit: Miet Driesen (Voorzitter Netwerk MarCom/Sint-Trudo Ziekenhuis), Kristof Schiepers (Hands), Michel Libens (Propaganda), Kristien Moelans (Itzu), Anneleen Jacobs (Jaga) en Herve Van de Weyer (Hogeschool PXL).
Trixxo, Medialife en STVV winnen de Marcom Awards! | Made in