Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

PXL-studenten ontdekken communicatiestrategie achter Rode Duivels

20/11/2013

De Rode Duivels zijn populair. Opnieuw. Dat was een tweetal jaren wel anders. Dat heeft uiteraard te maken met de uitstekende resultaten van de Rode Duivels, maar ook met de hele communicatiestrategie. De communicatiestudenten van Hogeschool PXL ontdekken deze strategie op dinsdag 19 november.

Oud-student verantwoordelijk voor hype

Het reclamebureau Boondoggle verzorgt de communicatiestrategie van de Rode Duivels. Zij zijn de bedenker van de verschillende Duiveluitdagingen. Uitdagingen die er keer op keer voor zorgen dat de supporters echt naar de wedstrijd toeleven. Frederik Cuyvers, oud-student van de opleiding Communicatiemanagement en nu accountmanager bij Boondoggle, deed de strategie en de uitwerking van de strategie achter de Rode Duivels uit de doeken. Een ideale kans voor studenten om te kijken hoe communicatie werkt én wat de impact kan zijn.

Na de verkenning van de communicatiestrategie konden de studenten de wedstrijd van de Rode Duivels tegen Japan volgen op een groot scherm.

Contactpersoon

{this.field(title)}

Ben Lambrechts


+32 11 77 55 55

ben.lambrechts@pxl.be

Fotobijlagen