Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Limburgse PR & Advertising Awards uitgereikt in Hasselt

22/05/2015

Voor het vierde jaar op rij organiseerde een team van straffe studenten Communicatiemanagement van Hogeschool PXL de Limburgse PR & Advertising Awards. Hét netwerkevenement voor de Limburgse communicatie- en reclamewereld. RCA Group, Impuls en Novation kaapten de Awards weg. Elyne Geelen presenteerde de strafste studentencampagne.

Be good and tell it!

Alle Limburgse bedrijven werden uitgedaagd om hun meest creatieve communicatie-uitingen in de kijker te zetten. Meedingen naar een felbegeerde Limburgse PR & Advertsing Award kon in de volgende categorieën: PR Campagne, Print Campagne en Social Media Campagne. Nieuw dit jaar was dat ook studenten, binnen hun aparte categorie, een campagne konden inzenden. De studenten kregen op die manier de kans om hun kunnen te tonen en de uitdaging aan te gaan.

The limit is not in the sky but in the mind

De organiserende studenten waren van het principe ‘dream big’. En dat resulteerde dit jaar onder andere in een jury om ‘U’ tegen te zeggen: Jan Kriekels (CEO van Jaga en Greenforce), Pascale Coppens (Marketing Communications Manager van De Persgroep), Peter Veekmans (CEO van UC Belgium) en Dominic Schouterden (Branche Office Manager van EPSON) bekeken de campagnes met een kritisch kennersoog.

Winnen is soms even belangrijk als deelnemen

RCA Group won de categorie ‘PR’. Met hun campagne voor Spaas kaarsen bedachten ze dat een EHBS-kit (eerste hulp bij stroomonderbrekingen) wel eens wat impact kon creeren. En terecht, zo bleek. Impuls werd binnen de categorie ‘Print’ geroemd naar aanleiding van hun werk voor Toerisme Limburg. Ze zetten met enkele innovatieve concepten de verschillende trekpleisters van de mooiste provincie van het land nog wat extra in de verf. De iParty app van het jonge bedrijfje Novation kaapte de titel weg in de categorie social media. Impuls won ook de Publieksprijs voor hun social media-campagne van Sezoens.

Studente Elyne Geelen wist de Jury dan weer te bekoren met haar tijdloze concept om de vinyl-plaat weer op de muzikale kaart te zetten.

 

Verschenen

"Limburgse PR & Advertising Awards uitgereikt in Hasselt" - LimburgActueel.be

Contactpersoon

{this.field(title)}

Ben Lambrechts


+32 11 77 55 55

ben.lambrechts@pxl.be