Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Twittercampagne om Marc Coucke naar Limburg te halen

4/12/2015

PXL en Voka – Kamer van Koophandel Limburg organiseren knotsgekke marketing- en communicatiedag

Twintig studenten Communicatiemanagement van Hogeschool PXL hebben vandaag een twittercampagne gestart om Marc Coucke als spreker naar de Dag van Marketing en Communicatie op 10 maart 2016 te halen. De campagne, #marckomnaarlimburg, startte deze morgen om 11.00 uur. Om het halfuur worden er 25 tweets gestuurd. Marc gaat honderden berichtjes krijgen.

De studenten zijn ervan overtuigd dat Marc Coucke één van de gastsprekers moet worden op de Dag van Marketing  en Communicatie. Dit is een evenement dat bedoeld is voor Limburgse marketing- en communicatieprofessionals. Het wordt dit jaar door Voka – Kamer van Koophandel Limburg samen met studenten en lectoren van de PXL georganiseerd. Om Coucke te overtuigen worden er tweets gestuurd zoals ‘Genoeg vlaai hier in Limburg. Wanneer krijgen we Couckebak?’, ‘Geef de Limburgers een Couckje van eigen deeg.’ En ‘De kust is veilig in Limburg’. Marc Coucke zal in totaal ongeveer 500 tweets krijgen.

Studente Liesbeth Bijvoet zegt: ‘Het zou geweldig zijn als we Marc Coucke naar ons event kunnen halen. Hij is de absolute top. Ik hoop echt dat we hem kunnen overtuigen.’ 

Of het de studenten zal lukken, valt nog af te wachten. Student Pieter-Jan Maleux is er alleszins van overtuigd dat Coucke een zeer grote meerwaarde is voor het evenement. Pieter-Jan zegt: ‘Marc Coucke heeft bewezen dat hij een ruime kennis heeft aan marketing en communicatie en daarom zou het leuk zijn mocht hij deze kennis overdragen aan de marketing- en communicatieprofessionals.’

Verschenen

"Twittercampagne om Marc Coucke te strikken" - Het Laatste Nieuws 

"Twittercampagne om Coucke naar Limburg te halen" - Made in Limburg

"Limburgse studenten willen Marc Coucke naar Limburg te halen" - TV Limburg

 

Contactpersoon

{this.field(title)}

Ben Lambrechts


+32 11 77 55 55

ben.lambrechts@pxl.be