Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Deelnameformules

STANDPLAATS OP HET JOBEVENT

 
Reserveer je stand, ontmoet werkzoekend talent, stel je bedrijf voor en ontdek wie mogelijk je team kan vervoegen!
 

Formule small

 

  • standruimte
    • 2m breed en 2m diep met maximumhoogte van 2,50m
    • eigen invulling met roll-ups, panelen, vlaggen, banners...
    • 1 statafel & 1 kruk, stroomvoorziening, wifi
    • standbemanning door 2 recruiters
  • communicatie
    • vermelding van bedrijfsnaam en website in de jobkrant
    • vermelding van bedrijfsnaam en website op de PXL-website
  • tools en gegevens
    • toegang tot het scanportaal en CV-boek
    • toegang tot de afstudeerlijst
  • catering
    • deelname aan de catering voor 2 personen
 

PRIJS

 € 850

(exclusief BTW)


Formule medium

 

  • standruimte
    • 3m breed en 2m diep met maximumhoogte van 2,50m
    • eigen invulling met roll-ups, panelen, vlaggen, banners...
    • 2 statafels & 2 krukken, stroomvoorziening, wifi
    • standbemanning door 2 recruiters
  • communicatie
    • vermelding van bedrijfsnaam en website in de jobkrant
    • vermelding van bedrijfsnaam en website op de PXL-website
  • tools en gegevens
    • toegang tot het scanportaal en CV-boek
    • toegang tot de bezoekerslijst
  • catering
    • deelname aan de catering voor 2 personen
 

PRIJS

€ 1.100

(exclusief BTW)


Formule Eventpartner

 

  • standruimte
    • prominente plaats vooraan in de beurs
    • 5m breed en 2m diep met een maximumhoogte van 2,50m
    • vrije keuze in het invullen van de stand
    • 3 statafels & 3 krukken, stroomvoorziening, wifi
    • standbemanning door 6 recruiters
  • jobkrant
    • full page advertentie in de Jobkrant – print/digitaal
    • vermelding van logo in kleur op de voorpagina van de Jobkrant
    • vermelding van bedrijfsnaam en website
  • website
    • vermelding van bedrijfslogo met link naar website
    • vermedling van bedrijfsnaam en website op PXL-website
  • communicatie
    • digitale bannering in het gebouw van PXL-NeXT
    • vermelding van bedrijfslogo bij directmailings
  • tools en gegevens
    • toegang tot het scanportaal en CV-boek
    • toegang tot de bezoekerslijst
  • catering
    • deelname aan de catering voor 6 personen
 

PRIJS

€ 2900

(exclusief BTW)

   

Om ieder bedrijf, iedere organisatie of instelling de mogelijkheid te bieden om als standhouder te kunnen deelnemen aan het jobevent, is elke inschrijving gebonden aan één standruimte.  Het is in die zin niet mogelijk om meerdere bedrijven, organisaties of instellingen te vertegenwoordigen vanuit 1 standruimte.

De standinplanning gebeurt volgens het "first come, first served"-principe.

De inschrijvingen voor de bovenstaande formules worden afgesloten bij het bereiken van de maximumcapaciteit of uiterlijk op maandag 6 januari 2025.

 

 

EXTRA RECRUITERS

 
Beman je stand met 1 of 2 extra recruiters (inclusief catering).

€ 100 per recruiter

(exclusief BTW)

 

 

ADVERTENTIE IN DE JOBKRANT 

  

Maak je vacatures kenbaar of stel je bedrijf voor en adverteer in onze jobkrant!  De uitgave van de Jobkrant is standaard tabbloid formaat in kleur met een oplage van 2500 exemplaren.  De printversie wordt verspreid over alle departementen, de digitale versie zal beschikbaar zijn via de online kanalen.

Gelieve bij de opmaak van de advertentie de vooropgestelde afmetingen te respecteren.  De minimum vereiste resolutie bedraagt 300 dpi met kleursetting CMYK.

 

Kwart pagina

  • hoogte 195 mm x breedte 134 mm
  • afdrukstand staand

€ 300

(exclusief BTW)


Halve pagina

  • hoogte 195 mm x breedte 277 mm
  • afdrukstand liggend

€ 500

(exclusief BTW)


Volledige pagina

  • hoogte 400 mm x breedte 277 mm
  • afdrukstand staand

€ 700

(exclusief BTW)

   

Als je wenst te adverteren in de jobkrant, dan ontvangen we de advertentie graag uiterlijk op maandag 6 januari 2025. Indien de advertentie ons later toekomt, kan een tijdige publicatie niet gegarandeerd worden.

Is je advertentie reeds klaar?  Bezorg ze dan meteen aan johnny.dosquet@pxl.be

 

 

VOKA-KORTING

 

Voor leden van Voka - Kamer van Koophandel Limburg wordt een korting van 10% toegepast op de prijs van de standplaats. (Niet van toepassing op opties en op het lidmaatschap van de Nederlandse Kamer van Koophandel). Voor meer informatie mag je steeds telefonisch contact opnemen met Mohamed Abidar (+32(0)11 56 02 25) of mailen naar mohamed.abidar@voka.be.

De verrekening van deze korting gebeurt door PXL na de bevestiging van de inschrijving.

 

 

ANNULERINGSVOORWAARDEN

 
Als je de inschrijving voor 31 december 2024 annuleert, betaal je hiervoor een administratieve kost van € 50.  Als je de inschrijving na 31 december 2024 annuleert, ben je de volledige deelnameprijs verschuldigd.
 

 

PERSOONSGEGEVENS

 

Hogeschool PXL en PXL-NeXT verwerken jouw persoonsgegevens met de nodige zorg.  Lees onze privacyverklaring voor verdere informatie hierover. In het kader van het jobevent, bezorgen wij enkel contactgegevens van studenten die hiervoor hun toestemming hebben gegeven.